lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

nieuwe carbondelen: zijschermen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 18 Aug. 2005, 23:44    Onderwerp: nieuwe carbondelen: zijschermen Reageer met quote

Hoi,

op de advrider site heeft iemand inmiddels voor en achter zijpanelen van Carbon. Ze zijn van Airtech, maar nog niet in productie geloof ik.
verder ook nog geen gegevens bekend omtrent prijs e.d.

hier alvast wat plaatjes, met toestemming overgenomen van hem:




_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
erwindob



Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 298

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Aug. 2005, 16:25    Onderwerp: Reageer met quote

Alz ze goedkoper zijn dan origineel is t wel wat. Kun je ze zelf nog mooi spuiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
erwindob



Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 298

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Aug. 2005, 16:26    Onderwerp: Reageer met quote

Alz ze goedkoper zijn dan origineel is t wel wat. Kun je ze zelf nog mooi spuiten.
oeps, dubbelklik...


Laatst aangepast door erwindob op Za, 20 Aug. 2005, 16:27, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Aug. 2005, 17:17    Onderwerp: Reageer met quote

Wat Tim mij vertelde en mij nog niet was opgevallen:

- Het voorspatbord is ook CF !
- De voorpanelen zijn enkel, en dus veel lichter

Verder zijn het de allereerste prototypes, dus het zal nog wel effe duren voordat we ze hier hebben.

en Erwin: Dat was ook mijn gedacht: Als ze niet duurder dan de originele zijn vind ik het al wel interessant.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Aug. 2005, 18:07    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat het alleen mooi te noemen is op een zwarte.
Carbon heeft toch geen voordelen daar denk ik ?
Iets lichter, ok.. maar minder impact absorberend denk ik. Eerder stuk dan origineel

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Za, 20 Aug. 2005, 1:09    Onderwerp: Reageer met quote

speedyves schreef:
Ik denk dat het alleen mooi te noemen is op een zwarte.
Carbon heeft toch geen voordelen daar denk ik ?
Iets lichter, ok.. maar minder impact absorberend denk ik. Eerder stuk dan origineel


de achterkant is wel leuk, maar aan de voorzijde ben je ook je ktm logo kwijt, en de prijs-kwaliteit verhouding zijn ook niet echt met elkaar te vergelijken, en ik vind keflar onderdelen, meer voor de superduke, dan voor de adventure maar ja smaken verschillen ?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 20 Aug. 2005, 9:52    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
speedyves schreef:
Ik denk dat het alleen mooi te noemen is op een zwarte.
Carbon heeft toch geen voordelen daar denk ik ?
Iets lichter, ok.. maar minder impact absorberend denk ik. Eerder stuk dan origineel


de achterkant is wel leuk, maar aan de voorzijde ben je ook je ktm logo kwijt, en de prijs-kwaliteit verhouding zijn ook niet echt met elkaar te vergelijken, en ik vind keflar onderdelen, meer voor de superduke, dan voor de adventure maar ja smaken verschillen ?????


Mr Wheely,

ik vind je antwoord wel wat ongenuanceerd:
over de prijs is nog niks gezegd en over de kwali weten we nog niks, dus om nu al te zeggen dat de verhouding daarvan verkeerd is lijkt me wat kort door de bocht (op moet ik schuin zeggen thinking )

Verder ken je alles verven en of stickeren, dus die kleurtjes komen wel weer goed. Bij mij is de originele verf zowieso al ver te zoeken omdat ie niet al te vast zit op dat buigbare plastik.

tot slot effe een correctie: Het zijn dus Carbonfibre delen, geen Keflar.

Ik wacht gewoon effe af en vind het op zijn minst interessant genoeg om te volgen wat ze gaan kosten e.d.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 30 Aug. 2005, 0:41    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
mr wheely schreef:
speedyves schreef:
Ik denk dat het alleen mooi te noemen is op een zwarte.
Carbon heeft toch geen voordelen daar denk ik ?
Iets lichter, ok.. maar minder impact absorberend denk ik. Eerder stuk dan origineel


de achterkant is wel leuk, maar aan de voorzijde ben je ook je ktm logo kwijt, en de prijs-kwaliteit verhouding zijn ook niet echt met elkaar te vergelijken, en ik vind keflar onderdelen, meer voor de superduke, dan voor de adventure maar ja smaken verschillen ?????


Mr Wheely,

ik vind je antwoord wel wat ongenuanceerd:
over de prijs is nog niks gezegd en over de kwali weten we nog niks, dus om nu al te zeggen dat de verhouding daarvan verkeerd is lijkt me wat kort door de bocht (op moet ik schuin zeggen thinking )

Verder ken je alles verven en of stickeren, dus die kleurtjes komen wel weer goed. Bij mij is de originele verf zowieso al ver te zoeken omdat ie niet al te vast zit op dat buigbare plastik.

tot slot effe een correctie: Het zijn dus Carbonfibre delen, geen Keflar.

Ik wacht gewoon effe af en vind het op zijn minst interessant genoeg om te volgen wat ze gaan kosten e.d.


ik weet wel zeker dat die onderdelen veel duurder zijn dan de originele,
en om ze te spuiten, ja dan kan je net zo goed plastic onderdelen pakken
lijkt mij,maar ja smaken verschillen eeeejjjjj dat voor spatbord is wel veel mooier dan het origineel maar de rest vind ik PERSOONLIJK wat te druk groeten mr wheely
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 1 Sep. 2005, 23:16    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou niet weten waarom die delen (ongelakt) zo veel duurder zouden moeten zijn dan de gelakte ktm delen.

deze mensen (waar dus ook de tankprotektors vandaan komen) maken van alles voor diverse motor: bijv:
http://www.carbon-performance.com/index.php?kat_id=31

Zelfs voor ingewikkelde onderdelen, woeste vormen e.d. liggen de prijzen niet heel hoog, bijv 180 euro voor een spatboord. Prijs word voornamelijk bepaald door het maken van de mal, en dus hoeveel stuks er uiteindelijk worden afgenomen.

voor de lc8 is 1 achterzijkapje ook al 230 euro he!, en dat zijn simpele vormen.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Vr, 2 Sep. 2005, 2:33    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
ik zou niet weten waarom die delen (ongelakt) zo veel duurder zouden moeten zijn dan de gelakte ktm delen.

deze mensen (waar dus ook de tankprotektors vandaan komen) maken van alles voor diverse motor: bijv:
http://www.carbon-performance.com/index.php?kat_id=31

Zelfs voor ingewikkelde onderdelen, woeste vormen e.d. liggen de prijzen niet heel hoog, bijv 180 euro voor een spatboord. Prijs word voornamelijk bepaald door het maken van de mal, en dus hoeveel stuks er uiteindelijk worden afgenomen.

voor de lc8 is 1 achterzijkapje ook al 230 euro he!, en dat zijn simpele vormen.


je heb inderd gelijk, prijs is best wel redelijk, maar ik vin het wel zonde om ze te spuiten of te beplakken, is wel leuk als protector, en ook decoratief, maar persoonlijk is het mij te druk, om er heel je bike mee te doen, maarja nogmaals is mijn smaak. groeten mr wheely
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif