lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Met de KTM 990 Adventure in Engeland
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rhino



Geregistreerd op: 7-2-2009
Berichten: 203
Woonplaats: Maarn

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Mei. 2009, 13:04    Onderwerp: Reageer met quote

Net gehoord dat er geboekt is (maat heeft gereserveerd).
Ook de ferry maatschappij gaf aan dat reserveren noodzakelijk is (snap ik...). In ieder geval dank voor de reactie thumbsup

_________________
SMT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Mei. 2009, 16:40    Onderwerp: Reageer met quote

deon schreef:
ik maak geregeld de overtocht Zeebrugge-Hull met P&O ferries. reserveren is noodzaak.

regen in Schotland? kennen ze daar ook ander weer smiley2


Met de motor?? de motor kan bijna altijd toch wel in een hoekje erbij??

mbt regen in schotland: Regenseizoen is daar in juli en augustus. Als je mooi weer wil.. ga dan eind mei-juni of juist in september. Dan is het er ook wat rustiger: ideaal. Ik vind alleen dat ze er als gekken rijden.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Rhino



Geregistreerd op: 7-2-2009
Berichten: 203
Woonplaats: Maarn

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Mei. 2009, 18:47    Onderwerp: Reageer met quote

Vanzelf met motor. De boot vaart 's nachts en daarom met hut, vandaar dat reserveren waarschijnlijk wel handig is.

Over het weer: de planning van het 'regenseizoen' had ik ergens al 'ns opgevangen. We gaan in Juni, dus .... Ik zal wel zien wat het wordt; in ieder geval reserve handschoenen mee, de rest van de kleding is al bewezen waterproof....

_________________
SMT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mr.FreeBike



Geregistreerd op: 16-2-2008
Berichten: 123
Woonplaats: Oploo

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Mei. 2009, 22:50    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Mijn vrouw is vandaag terug gekomen uit Schotland en we hebben alweer geboekt om van 12 t/m 30 augustus terug te gaan naar Schotland. Maar dan ga ik dus wel mee op de Adventure. De regenperiode nemen we dan maar voor lief........

_________________
Motorgroeten,

Simon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
gijssie2



Geregistreerd op: 7-3-2008
Berichten: 293
Woonplaats: Beverwijk

BerichtGeplaatst: Do, 21 Mei. 2009, 12:56    Onderwerp: Reageer met quote

Geplaatst: Za, 9 Mei. 2009, 11:39 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Effe een oud draadje on-topic opstarten met een vraagje. Ik ga in Juni een weekje naar Schotland (drie brommers / vier personen). Is het aan te raden om de overtochten, IJmuiden - Newcastle en terug, te reserveren? Of kan je doorgaans ook zonder reserveren wel mee?
Reden voor de vraag: stel dat de weersvooruitzichten voor Schotland erg slecht zijn, dan gaan we richting zuiden en met een reservering is dat een beetje jammer van de centen....
_________________

Mijn vriendin werkt bij DFDS-Seaways en zegt dat ze hanteren: vol=vol! In Juni is het doorgaans druk en ze vertelde dat ze eind Juni zo goed als vol zitten.De prijs is natuurlijk ook goedkoper als je van te voren boekt........
Veel plezier alvast iig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif