lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM on tour bij Andre Motors zat 2 mei

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Di, 28 Apr. 2009, 8:09    Onderwerp: KTM on tour bij Andre Motors zat 2 mei Reageer met quote

Ik ga er wel ff heen,
moet er toch m'n EXC ophalen wink3




KTM ON TOUR: KOM PROEFRIJDEN OP DE NIEUWSTE KTM MODELLEN

Zaterdag 2 mei bij Andre Motors in Ermelo.

Een grote promotie truck, presentatie van de KTM X-BOW, de KTM Wheely simulator, een dynojetbank waar u een run met uw eigen motor kunt laten maken en diverse demonstraties zijn onderdeel van het programma . Het hoogtepunt van deze KTM ON TOUR zal worden gevormd door de presentatie van de nieuwe RC8 R, 990 Supermoto R, 990 Adventure R en de 990 SM T modellen. Tijdens de tour kan iedereen zelf kennis maken met en rijden op deze nieuwe modellen.
KTM ON TOUR
Alle 2009 KTM modellen staan voor u klaar bij de KTM Dealer. "KTM onderscheidt zich niet alleen door de unieke vormgeving, maar juist in haar sportieve rijgedrag. KTM moet je voelen en beleven en dat kan tijdens KTM ON TOUR," aldus Edgar Kleinbergen, directeur van KTM Nederland.

Centraal tijdens de tour presenteert KTM, de pionier in de supermoto-wereld, de KTM 990 Supermoto Travel. Met deze motorfiets introduceert KTM een toermotor met de sportieve elementen van een supermoto. Deze motor is inmiddels al door verschillende motorbladen aan de tand gevoeld en geprezen. "Dit is niet ineens een brave toermachine geworden." "De T staat voor toegankelijkheid; een allemansvriend waarmee iedereen plezier kan hebben."

Tel daarbij de spectaculaire sportauto X-Bow en KTM bewijst zich als een zeer compleet premium merk. De collectie PowerWear en PowerParts is vermaard onder de KTM-rijders. Geen ander merk heeft zo'n uitgebreide collectie kleding en speciale onderdelen in eigen huis.

Are you "Ready to Race?" »

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BJ



Geregistreerd op: 16-7-2008
Berichten: 419
Woonplaats: Almere

BerichtGeplaatst: Di, 28 Apr. 2009, 9:22    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat ik er ook wel even ga kijken, kan ik gelijk een grote beurt afspreken.
_________________
www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
ATAK



Geregistreerd op: 17-4-2006
Berichten: 890
Woonplaats: Loerbeek

BerichtGeplaatst: Di, 28 Apr. 2009, 13:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk er ook over om te gaan, kan ik direct de onderdelen kopen die ik nodig heb voor een kleine beurt. ik neem aan dat dat gewoon doorgaat?

Ad

_________________
IT WAS GREAT TO DRIVE A LC 8.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BikeBrother



Geregistreerd op: 16-4-2006
Berichten: 356
Woonplaats: Veluwe

BerichtGeplaatst: Di, 28 Apr. 2009, 16:40    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben er ook. thumbsup
_________________
KTM 950 Adventure S (2005, 135.000 km verkocht); KTM 1090 Adventure 2018

www.bikebrothers.nl

Ride your Dreams
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Di, 28 Apr. 2009, 18:18    Onderwerp: Reageer met quote

ATAK schreef:
Ik denk er ook over om te gaan, kan ik direct de onderdelen kopen die ik nodig heb voor een kleine beurt. ik neem aan dat dat gewoon doorgaat?

Ad


ik neem aan van wel, maar als je het 100% zeker wilt weten kun je better ff bellen of mailen www.andremotors.nl

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif