lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

iets te doen gezocht in regio Flevoland

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Zo, 8 Mrt. 2009, 22:00    Onderwerp: iets te doen gezocht in regio Flevoland Reageer met quote

Hoi,

op 9 en 11 april moeten Raketman en ik in Nederland zijn, ter hoogte van Lelystad en Putten.

Omdat benzine niet gratis is en autostrade rijden zo saai, blijven we ook de 10de in Nederland. Maar we zijn niet echt stilzitters....

Heeft iemand van jullie een interessant roadbook om die dag te vullen? Al dan niet off-road. Of woont er iemand in de buurt die ons wilt voorrijden? laugh2

_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BJ



Geregistreerd op: 16-7-2008
Berichten: 419
Woonplaats: Almere

BerichtGeplaatst: Zo, 8 Mrt. 2009, 22:14    Onderwerp: Reageer met quote

Hahaha! Ik heb je net al een logeerbed aangeboden, moet ik nou ook nog gaan voorrijden?

De 10e is volgens mij een vrijdag, dus dan zal ik gewoon moeten werken (tenzij het natuurlijk het mooiste motor weer van de wereld is...).

Je zou natuurlijk een rondje veluwe of zo kunnen doen, Amsterdam is ook grappig. Ook leuk om te rijden is de route van de 11 stedentocht. Maar misschien hebben anderen nog veel leukere ideeen.

_________________
www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Zo, 8 Mrt. 2009, 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

Hey BJ,

grin

wie weet ontdek je nog een nieuwe roeping : die van off-road vakanties in je thuislandje ! wink3

Hey, bedankt trouwens om één van ons een bed aan te bieden. Nu gaan Raketman en ik nog moeten uitmaken wie bij jou mee in bed mag. laugh2

Tjah, het is gewoon te gek om donderdagavond als een gek naar België te rijden als je dan de zaterdagochtend in Putten moet staan voor nog een opleiding. stars Dan blijf ik toch liever ginder en amuseer me daar dan wat. Per motor. happy

_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BJ



Geregistreerd op: 16-7-2008
Berichten: 419
Woonplaats: Almere

BerichtGeplaatst: Zo, 8 Mrt. 2009, 23:03    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is idd geen doen.

Voor de ander verzinnen we ook nog wel wat, ik doe er alles aan om te voorkomen dat 1 van jullie in mijn bed stapt... undecided

_________________
www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif