Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Raketman

|
Geplaatst: Zo, 18 Jan. 2009, 21:56 Onderwerp: (@ Dr_Bean) Bijplaatsen extra ventilator |
|
|
Dat schijnt dus te kunnen, heb ik ergens anders gelezen. Heb al eens gezocht op het forum maar vind er niet onmiddellijk iets over terug (kan ook aan mij liggen hoor )
Het gaat kennelijk over een ventilator van één of ander EXC-model, waar dewelkste exact ? Of maakt dat niet uit ?
Die ventilator komt dus aan de rechterkant van de radiator. Hoe wordt die daar dan bevestigd ? Beugeltje en ophangpunten eigenbouw of komen daar nog andere KTM-componenten bij kijken ?
De aansluiting, is die gewoon parallel over de originele ventilator ?
Het lijkt me wel wat, zeker voor de zomermaanden als ik op een afgesloten terrein redelijk veel trage maneuvers enzo moet doen. _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Zo, 18 Jan. 2009, 22:37 Onderwerp: |
|
|
stuur de "dokter" een pm, dan heb je wellicht sneller antwoord  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Peter
|
Geplaatst: Ma, 19 Jan. 2009, 23:06 Onderwerp: |
|
|
Ik heb hier ook belangstelling voor. Vorig jaar bij de OER had ik ook enkele malen een te hoge temperatuur. Ik vermoed trouwens dat de oorzaak lag in het uitwasbare luchtfilter dat ik vlak voor de OER had laten monteren (en waarbij de carburateurs niet opnieuw waren afgesteld). Dit filter werd ook erg vet en vies.
Ik had daar dus wel spijt van, zeker omdat de luchtinlaat van de LC8 zodanig is geconstrueerd dat er vrijwel geen stof bij het papierfilter komt. _________________ En de LC8? Die ploegt onverdroten voort..... |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 20 Jan. 2009, 1:25 Onderwerp: |
|
|
Ik heb rechts een fan van een EXC zitten, op een geheel eigen gefabriekt aluminium houdertje. Je moet er wel mee oppassen, want zoiets kan ook makkelijk doo rje radiator slijten.
De LC8 heeft het ECHT NIET nodig! tenzij je in de duinen gaat ploeteren.
Houdt de radiator goed schoon, je koelvloeistof goed schoon op (koud) op 1/3 in het reservoir en het gaat niet fout volgens mij. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|