lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

handvat-bescherming

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jp



Geregistreerd op: 26-12-2008
Berichten: 27
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Dec. 2008, 17:32    Onderwerp: handvat-bescherming Reageer met quote

huh2 heb gedacht van die kappen (of hoe noemt dat?) op mijn stuur te laten zetten ,vooral tegen kou en regen.Welke zou ik bestellen en is dit wel efficient?
_________________
KTM 990adv 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 30 Dec. 2008, 4:33    Onderwerp: Re: handvat-bescherming Reageer met quote

jp schreef:
huh2 heb gedacht van die kappen (of hoe noemt dat?) op mijn stuur te laten zetten ,vooral tegen kou en regen.Welke zou ik bestellen en is dit wel efficient?


de beste zijn van acerbis maar die van ktm zijn iets groter en vangen dus meer wind
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jp



Geregistreerd op: 26-12-2008
Berichten: 27
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: Di, 30 Dec. 2008, 17:10    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt mr Wheely,dan zullen we die van ktm nemen.
_________________
KTM 990adv 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 31 Dec. 2008, 12:52    Onderwerp: Reageer met quote

de meeste sets bestaan uit:

- een beugel, die vooral beschermd bij vallen: Goeie uitvoeringen hebben een aluminium beugel. Vooral nuttig bij offroad gebruik, maar als je het vooral voor de wind/regen doet, dan is een gewone plastik uitvoering ook prima

- 'spoiler' kapjes: Kapjes die OP de beugel bemoteerd worden, en je handen lekke ruit de regen en de wind houden.


Je kan eens kijken naar origineel KTM Adventure (volgens mij heb ik ze zelfs nog liggen.. maar wel met krasjes smiley ). Offroaders vervangen die vaak door Acerbis met alu-beugel voor betere valbescherming. En dan blijven de originele over voor de 2ehands markt...

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Wo, 31 Dec. 2008, 15:54    Onderwerp: Reageer met quote

Die kappen van de Adventure moet je wel een beetje vormen met een verfstripper (föhn) de SM heeft een radiale rempomp de Adv niet. Maar dan past het wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif