lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Diverse Accessoires voor Adventure

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Apuch



Geregistreerd op: 28-1-2005
Berichten: 27
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Mei. 2008, 19:50    Onderwerp: Diverse Accessoires voor Adventure Reageer met quote

Net als bij Hunter(zie andere post) is bij mij de Adventure de deur uit en ligt er nu spul ongebruikt te wezen. Het gaat om:

+++
*** VERKOCHT*** Wegbanden (nieuw) Avon RoadRider AM26. Maten 21" 90/90 en 18" 150/70. Passen op standaard Adventure velgen. Voor de mensen die meer asfaltgrip willen zonder meteen andere wielen te monteren. 125 euro
+++
*** VERKOCHT*** Topkoffer Nonfango TuttoTurismo 44L + bijbehorende speciaal gemaakte vergrote bagage Plaat. Koffer klik je dus vast op de plaat want daarop zitten de bevestigingsnokken voor de koffer. Koffer heeft rode gespoten plastic delen maar die zijn demontabel en kunnen overgespoten worden. Plaat en koffer horen bij elkaar, plaat wordt alleen los verkocht indien iemand eerst de koffer los koopt. 155 euro (voor koffer en plaat dus)
+++
*** VERKOCHT*** CeeBailey Ruit. Let op! Betreft een prototype, dus niet zo strak afgewerkt. Kiert nogal rondom de lamp. Misschien een uitprobeersel wanneer je een CeeBailey of iets dergelijks als aankoop overweegt. Deze ruit is 35cm hoog gemeten van bovenkant lamp en 30cm (frontaal) breed aan de bovenkant. De Windbescherming is stuk beter t.o.v. standaard. Het lawaai is anders... 15 euro
+++
*** VERKOCHT*** Xenon H7 Kit. Is zo'n kitje als Flatslide hier wel es heeft aangeboden. Nooit aan montage toegekomen. 65 euro
+++
*** VERKOCHT*** Olie thermometer Motodetail(Louis). 15 euro
+++
*** VERKOCHT*** Framebeschermers a la LC8 Enduro (nieuw Sommer setje) 10 euro
+++
*** VERKOCHT*** Duke II Spiegels + SchroefdraadAdapters. Geeft minder gebulder aan je kop dan de standaard spiegels. 30 euro
+++
*** VERKOCHT*** Duke II Spiegels ZONDER SchroefdraadAdapters. Ik had dus nog een setje liggen. Adapters heb je wel nodig op een adventure. 20 euro
+++
*** VERKOCHT*** Alternatieve bevestiging rechterspiegel ter voorkomen afbreken van gehele voorrem gebeuren bij een val. Let op, kleur is niet zwart. 5 euro
+++
*** VERKOCHT*** Vario opzet Ruitje Vstrom. Voor de knutselaar met herrieproblemen. Ik heb ook wat plaatjes plastic in de kleur van de standaard ruit. 35 euro
+++
*** VERKOCHT*** Carbon "Naca Duct". Mocht je het maken van een gat in je ruit overwegen(ter bestrijding van onderdruk achter je ruit) zou je dat met dit dingetje kunnen aankleden. Werkt niet heel geweldig maar staat errug professioneel. Als je het goed doet. 15 euro
+++
*** VERKOCHT*** Saito Handvatverwarming ongebruikt. 25 euro
+++
TravelRoad Routeroller Standaard uitvoering + bevestigings set voor LC8 of R1150R/GS. Zie ook www.travelroad.nl voor actuele nieuwprijzen en info. 165 euro
+++

Van bijna alles is een plaatje te vinden hiero! Ploatjes

_________________
Hier had een heel zinnige opmerking kunnen staan.


Laatst aangepast door Apuch op Do, 22 Mei. 2008, 22:20, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dennis The Menace



Geregistreerd op: 11-9-2007
Berichten: 202
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Mei. 2008, 22:18    Onderwerp: Reageer met quote

Oliethermometer en xenonsetje wil ik wel kopen. ik stuur je een pb met mijn tel.
_________________
Niets doen kost net zoveel tijd !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MrHornet



Geregistreerd op: 14-1-2008
Berichten: 107

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Mei. 2008, 22:51    Onderwerp: Reageer met quote

Vario opzet Ruitje Vstrom. Voor de knutselaar met herrieproblemen. Ik heb ook wat plaatjes plastic in de kleur van de standaard ruit. 35 euro

Lijkt me wel wat

Zie PB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tafella



Geregistreerd op: 18-2-2008
Berichten: 656
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Mei. 2008, 10:48    Onderwerp: Reageer met quote

interesse in duke II spiegels+schroefdraadadapters +
alternatieve rechterspiegelbevestiging

zie PB

groet,

Richard

_________________
KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
XJR



Geregistreerd op: 21-2-2007
Berichten: 60
Woonplaats: RAAMSDONKSVEER

BerichtGeplaatst: Di, 20 Mei. 2008, 12:46    Onderwerp: Reageer met quote

framebeschermers wil ik wel

gr john
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Apuch



Geregistreerd op: 28-1-2005
Berichten: 27
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Di, 20 Mei. 2008, 13:06    Onderwerp: Reageer met quote

XJR schreef:
framebeschermers wil ik wel

gr john


Als je het nog niet gedaan hebt is het handig om even een Persoonlijk Berichtje naar me te sturen met details en wensen. Ik ben bereid spul op te sturen maar je moet voor jezelf even bepalen of de verzendkosten(al gauw via een pakketje en dus 6,20) dan in verhouding staan tot het aan te schaffen item.

Maar goed, als je de deur uit gaat om het ergens te kopen ben je dat met de huidige benzineprijzen ook al gauw kwijt.

Voor die 6,20 kan ik natuurlijk ook meerdere aangekochte dingen in een pakketje stoppen... dozey

_________________
Hier had een heel zinnige opmerking kunnen staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif