lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Paint protection system

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Apr. 2005, 6:59    Onderwerp: Paint protection system Reageer met quote

Misschien iets voor de mannen die regelmatig Off-road gaan met de LC8,...of voor poetsers zoals ik ! wink3 tongue2

Paint Protection System KTM 950 Adventure

Ik kwam het tegen op Ebay maar mijn bod was te laag, misschien als er meer intresse is een soort van Group-buy van maken , en dan een een keertje een "plakdag" organiseren met een ervaren stickerplakker.

Is weer eens wat anders als rijden ! tongue3 laugh



IPP-KTM-1000.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  206.92 KB
 Weergegeven:  505 keer

IPP-KTM-1000.jpg



_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Apr. 2005, 19:08    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk spul, maar voor mij te laat smiley

Probleem is ook dat daar waar ik hem doorslijt, zij geen stikkers hebben!
Namelijk aan de zijkanten van de tank en achterkapjes waar je met je laarzen tegenaan staat (met zand ertussen).
Vooral het zijkapje met de uitsparing voor de veer moet het ontgelden bij mij, kijk morgen maar...

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Apr. 2005, 21:35    Onderwerp: Reageer met quote

Als we 5 sets gelijk zouden bestellen, dan gaat er 20% af van de totale kosten,...redelijk !

zie mail hieronder:

Quote:

Theo,

As shown in our website, the retail cost for our kit is $143.95.

However, if you desire to make a purchase of five (5) or more kits, we will be happy to provide a 20% discount on the total package.

Shipping to your location starts at $12.00 and goes up, depending how many kits you purchase.

Please inform me of your interest.

Sincerely,
J. Michael Thienel
Auto Trim DESIGN
1694 Silverspring Drive
Appleton, WI 54913
(920) 832-0094
FAX(920) 832-0098
www.autotrimdesign.com




Als er oemand intresse heeft dan hoor ik het wel, bij 5 of meer ga ik pas reageren ! grin

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Apr. 2005, 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

I,am in smug

Rein
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Za, 2 Apr. 2005, 0:21    Onderwerp: Reageer met quote

3 to go !!! undecided
_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Ma, 16 Mei. 2005, 11:30    Onderwerp: Reageer met quote

Dit spul is volgens mij van 3M afkomstig en wordt in Nederland verkocht door TrimLine. Het kost iets van €78 per meter incl. (66 centimeter breedte) , maar dan moet je het zelf aanbrengen en dat schijnt nog wel lastig te zijn.
De applicateur die ik erover gebeld heb schatte dat het inpakken van één fiets op zo'n € 120 - 130 komt. (op basis van 1 meter folie).

Het netjes aanbrengen schijnt nog wel lastig te zijn (3 dagen cursus !). Met meer fietsen zou het minder moeten worden, omdat-ie minder restmateriaal heeft.

Belangstelling?

haaje
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif