lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

ook even voorstellen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bongo
Gast





BerichtGeplaatst: Vr, 13 Mei. 2005, 13:04    Onderwerp: ook even voorstellen Reageer met quote

Vrienden,

Waar zijn mijn manieren gebleven? Ook ik ben nieuw op dit Forum sinds gisterenavond en heb al enkele goede reacties gehad! TOPPIE!

Mijn naam is Edwin van Sprundel, ben nog nét geen 40 (2 maandjes) en woon in Roosendaal (Noord-Brabant) en werk in Zeeland. Ik rijd motor sinds 1990. Vorig jaar oktober heb ik bij Van Meel Motoren in Made een 2004-model gekocht met inmiddels ruim 4.000 kilometers op de teller. Ik heb daar mijn 1 jaar oude Honda CB1300 ingeruild. Waarom? Het naked rijden vond ik fantastisch leuk, de Honda was een prima machine die perfect reed en nog op te leuken was met allerlei leuke spulletjes, maar...........ik miste het allroad-karakter. Ik heb in het verleden al drie GS'n (was zelfs één van de eersten in NL) , een Transalp en een Tiger gehad.
En ik wil graag méér en wéér allroad rijden. Dan ga je rondkijken en kom je al snel bij de GS1200 of LC8 uit. De LC8 dus, omdat deze met zijn zeer eigen, sportieve uitstraling en karakter net iets unieker is dan de Beemer. Overigens zou ik het op de Beemer ook prima uithouden, hoor. Een perfect machine!.
Ik moet zeggen dat hij zeer goed bevalt. Ik heb er inmiddels valbeugels, Touratech-koffers, een tanktas en Akra's opzitten. Briljant.
De kleine probleempjes, ditjes-en-datjes, lossen we samen in dit Forum wel oo.

Begin juni gaan we met een vriendengroep weer naar de Alpen om allerlei offroadroutes te rijden. Voor een indruk kijk je eens op http://users.skynet.be/bigmikebelgium/ (overigens een Beemer-liefhebber)

Laterrrrrrr, Edwin
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif