lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

MOTO73: Eindverslag KTM 950 Duurtest

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Do, 10 Mrt. 2005, 20:04    Onderwerp: MOTO73: Eindverslag KTM 950 Duurtest Reageer met quote

Net de nieuwe moto73 van de deurmat afgeraapt met het eindverslag van de Adventure duurtester.

Prachtig verhaal,...toptest,...en raad het al,....De KTM 950 Adventure is een TOPPERTJE !!!

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 10 Mrt. 2005, 20:31    Onderwerp: Re: MOTO73: Eindverslag KTM 950 Duurtest Reageer met quote

Theo.nl schreef:
Net de nieuwe moto73 van de deurmat afgeraapt met het eindverslag van de Adventure duurtester.

Prachtig verhaal,...toptest,...en raad het al,....De KTM 950 Adventure is een TOPPERTJE !!!


WISTEN WIJ TOCH ALLANG HIER OP DE FORUM ???????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Do, 10 Mrt. 2005, 22:25    Onderwerp: Reageer met quote

Als je wilt weten hoe je LC8 er na 38000 kilometer van binnen uitziet, moet je zeker even in Utrecht gaan kijken (heb ik vandaag gedaan, lekker rustig). Je kunt zien dat-ie gebruikt is, maar ziet het er allemaal nog perfect uit.

Zeggen ze nog iets over de krukas (test nog niet gelezen)? Die ziet er wat blauw uit, maar dat is waarschijnlijk het gevolg van de fabricage en niet van het gebruik.
'k dacht ook dat-ie op het laatst voor korte stukken is gebruikt want er zat wat koolaanslag op de zuigers. Shit, vergeten naar de bougies te kijken.

Brouwer met z'n KTM-handel zit zowat naast de Moto73-stand. Die heeft de 990 SuperDuke staan (staat ook voor de ingang), maar de Supermoto was schijnbaar niet op tijd klaar.

haaje
Naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Vr, 11 Mrt. 2005, 4:58    Onderwerp: Reageer met quote

haaje schreef:
Als je wilt weten hoe je LC8 er na 38000 kilometer van binnen uitziet, moet je zeker even in Utrecht gaan kijken (heb ik vandaag gedaan, lekker rustig). Je kunt zien dat-ie gebruikt is, maar ziet het er allemaal nog perfect uit.

Zeggen ze nog iets over de krukas (test nog niet gelezen)? Die ziet er wat blauw uit, maar dat is waarschijnlijk het gevolg van de fabricage en niet van het gebruik.
'k dacht ook dat-ie op het laatst voor korte stukken is gebruikt want er zat wat koolaanslag op de zuigers. Shit, vergeten naar de bougies te kijken.

Brouwer met z'n KTM-handel zit zowat naast de Moto73-stand. Die heeft de 990 SuperDuke staan (staat ook voor de ingang), maar de Supermoto was schijnbaar niet op tijd klaar.

ben blij dat ik naar brussel geweest ben, daar was de 950sm wel aanwezig, en die ziet er toch wel VET uit hoor. en dan met de gedachte op zak dat het hetzelfde blok heefd dan de adventure dat gaat leuk worden ?????? slijtage bij 38000km dat kan toch niet het is een ktm hoor groeten het ktm front

haaje
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Mrt. 2005, 19:07    Onderwerp: Reageer met quote

@Gast:

A.u.b. nieuwe tekst niet binnen de oude "quote"te zetten maar NA de \quote (= einde quote)

grts
admin

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Tjaffel



Geregistreerd op: 7-12-2004
Berichten: 120
Woonplaats: Ten Boer

BerichtGeplaatst: Za, 12 Mrt. 2005, 19:14    Onderwerp: Reageer met quote

Heb even gevraagd naar de 950 Supermoto. Volgens de jongens van Brouwer was het wel de bedoeling dat ie zou komen, maar model kwam met transportschade aan. Hierop is ie door de importeur teruggestuurd. worried2
_________________
Gerrit smiley


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Vr, 29 Apr. 2005, 20:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ook een duurtest gemaakt door de belgische vrienden !

Is dit blad eigenlijk hier te koop in Nederland ?

http://www.motoren-toerisme.be/dezemaand2.asp?artikel=109&nummer=5&jaargang=2005

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
kameel



Geregistreerd op: 1-12-2004
Berichten: 119
Woonplaats: dronten

BerichtGeplaatst: Vr, 29 Apr. 2005, 20:59    Onderwerp: Reageer met quote

ja Theo dit blad is bij de (betere) boekhandel te verkrijgen.

denk dat ik hem ook ga halen, ik heb het exemplaar met de Marokko tocht liggen, staan erg mooie sfeer foto's bij dat artikel.

gr. pieter

_________________
riding the camel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Wo, 4 Mei. 2005, 20:17    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren even de Motoren & Toerisme op de kop getikt bij de plaatselijk Br**a.

Prachtig blad,....maar de test en de uitslag van deze 2004 Adventure vondt ik niet zo geweldig !

Als je deze test naast de test van Moto73 legt is er best een aardig verschil.

Ik ga verder niet uitwijden over wat er allemaal instaat, ben nml druk bezig met me voor te bereiden op een vakatietripje naar de Dolomieten overmorgen.....maar helemaal positief was het zeker niet.

Ik zou zeggen halen dat blad !

Ik ga weer ff verder met pakken voor mijn eerste meerdaagse vakantietrip met een Motor !!

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3649

BerichtGeplaatst: Wo, 4 Mei. 2005, 21:16    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:
Gisteren even de Motoren & Toerisme op de kop getikt bij de plaatselijk Br**a.

Prachtig blad,....maar de test en de uitslag van deze 2004 Adventure vondt ik niet zo geweldig !

Als je deze test naast de test van Moto73 legt is er best een aardig verschil.

Ik ga verder niet uitwijden over wat er allemaal instaat, ben nml druk bezig met me voor te bereiden op een vakatietripje naar de Dolomieten overmorgen.....maar helemaal positief was het zeker niet.

Ik zou zeggen halen dat blad !



Graag een verslag als je terug bent, wij gaan half augustus ook een weekje daarnaartoe (samen op de LC8).

Wat betreft die moto 73 test, zijn die lui wel objectief geweest vraag ik me af bucktooth

Als je een blok uit elkaar haalt voor een test, dan doe je dat toch in eigen beheer, en niet meekijken als de importeur hem zelf uit elkaar haalt confused

Lijkt mij dat je snel een ouwejongenskrentebrood sfeertje krijgt,
om daarna vooral nix lelijks in het verslag te schrijven.

Misschien zijn ze daarna wel een gratis Erikverhoefdagje gaan doen of zoiets undecided

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 5 Mei. 2005, 14:38    Onderwerp: Reageer met quote

ik post dit ook effe hier, omdat misschien niet iedereen die technische psotings meer leest: Naar aanleiding van het binzinepompproject:

De ORIGINELE contacten waren ZO SLECHT NOG NIET!! (Niet zo erg als de foto's deden suggereren:
Nu ik ze er helemaal af heb kan ik zien dat ze min of meer in elkaar horen te vallen. De onderste heeft een opstaand randje. Omdat ze dat echter niet goed deden, maakte het bovenste contact contact op het randje... wat dus weggesleten is: Al met al niet zo erg denk ik. Voordat het contact echt opgebrand is zal het nog wel heel lang duren.
Dus maak je niet te veel zorgen om je originele pomp!

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Gre



Geregistreerd op: 13-4-2005
Berichten: 18
Woonplaats: Ronse (Belgium)

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Mei. 2005, 11:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook "Motoren & Toerisme" gekocht omwille van de langeduurtest die erin staat. Der zijn inderdaad problemen geweest met die testmotor, maar men benadrukt daarbij wel dat die problemen bij de nieuwere modellen aan de hand van modificaties zijn weggewerkt. Modificaties die op dit forum al uitvoerig besproken werden, verder waren ze wel vol lof betreffende de prestaties, het rijplezier en de velengde garantieperiode.
Ik denk: beter een strenge test waardoor je weet waar je allemaal moet op letten, dan een milde met alleen maar lofbetuigingen wat kan zorgen voor een vals beeld en onoplettendheid qua onderhoud van de motor. Deze motor moet streng onderhouden worden en op alle punten goed gecheckt worden en dan zit je wel redelijk save denk ik.

Mvg,

Gre.

_________________
KTM 950 Adventure 2004 black
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Mei. 2005, 23:41    Onderwerp: Reageer met quote

Gre schreef:
Ik heb ook "Motoren & Toerisme" gekocht omwille van de langeduurtest die erin staat. Der zijn inderdaad problemen geweest met die testmotor, maar men benadrukt daarbij wel dat die problemen bij de nieuwere modellen aan de hand van modificaties zijn weggewerkt. Modificaties die op dit forum al uitvoerig besproken werden, verder waren ze wel vol lof betreffende de prestaties, het rijplezier en de velengde garantieperiode.
Ik denk: beter een strenge test waardoor je weet waar je allemaal moet op letten, dan een milde met alleen maar lofbetuigingen wat kan zorgen voor een vals beeld en onoplettendheid qua onderhoud van de motor. Deze motor moet streng onderhouden worden en op alle punten goed gecheckt worden en dan zit je wel redelijk save denk ik.

Mvg,

Gre.


zeker mee eens, en alles dat kapot is gegaan viel toch in de garantie,
dus geld heefd het niet gekost ?????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif