Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Noppie
Geregistreerd op: 4-1-2005 Berichten: 155
|
Geplaatst: Vr, 6 Mei. 2005, 23:21 Onderwerp: adventure kopen: verschil adventure S, niet S, 2 |
|
|
Hier het zelfde maar dan in Apeldoorn, ook heb ik op de zwarte adventure een rondje gemaakt. Mijn besluit staat nu vast. Er gaat er een komen. Ik weet nog niet wanneer maar wel snel.
Wie kan mij verteleen wat de verschillen zijn tussen een S en een gewone? En is het die 400 ? waard?
Grtzz |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3649
|
Geplaatst: Vr, 6 Mei. 2005, 23:30 Onderwerp: d |
|
|
Noppie 30 schreef: | Hier het zelfde maar dan in Apeldoorn, ook heb ik op de zwarte adventure een rondje gemaakt. Mijn besluit staat nu vast. Er gaat er een komen. Ik weet nog niet wanneer maar wel snel.
Wie kan mij verteleen wat de verschillen zijn tussen een S en een gewone? En is het die 400 € waard?
Grtzz |
Er is zelfs nog verschil tussen de 2005 S en van daarvoor.
De eerste S sen (2003 en 2004) zijn nl de echte S sen.
In 2005 is de S nl verlaagd tov daarvoor.
Kortom: de S is hoger als de non-S, en de oude S is de allerhoogste
Daan |
|
Naar boven |
|
|
Noppie
Geregistreerd op: 4-1-2005 Berichten: 155
|
Geplaatst: Za, 7 Mei. 2005, 0:00 Onderwerp: |
|
|
En nog als toevoeging de vraag: Als ik hier zo lees passen jullie nogal wat aan qua techniek aan de LC8? Is dit noodzakelijk of kan je er ook gewoon mee rijden? Zo nee kan ik hier iemand vinden die mij ermee kan helpen? Want ik weet wel hoe ik een keuken moet verbouwen maar daar blijf ik liever af. Toch ben ik niet te beroerd om iets te leren en wil het dus samen danwel onder auspicieen doen van iemand met verstand van zaken (Lees ik ben hollander en heb geen zin om een vermogen naar mijn dealer te brengen)
Grtzz en bedankt voor de reacties |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3649
|
Geplaatst: Za, 7 Mei. 2005, 0:12 Onderwerp: d |
|
|
Beurten moet je toch bij de dealer laten doen, want anders vervalt je garantie,(drie jaar ).
En al dat aanpassen en verbeteren is, zeker als je er niet mee het zand in duikt, niet noodzakelijk hoor.
Alleen op tijd een beurt en verder lekker rijden kan ook.
Maarja, veel KTM rijders zijn nou eenmaal dwangmatige sleutelaars,
en het MOET en KAN nou eenmaal altijd beter.
Om je de waarheid te zeggen, al dat sleutelen vind ik (bijna) nog leuker als het rijden
groet Daan |
|
Naar boven |
|
|
Noppie
Geregistreerd op: 4-1-2005 Berichten: 155
|
Geplaatst: Za, 7 Mei. 2005, 11:05 Onderwerp: |
|
|
Nou ik ben bang dat mijn LC8 meerendeel op de weg zijn kilometers zal maken. Ik heb een LC4 voor het betere off-road werk. Toch zal heus de LC* wel eens een stukkie zand zien. En wil ik ook dit toerritje gaan maken http://www.centopassi.com .
Grtzz en Ik ga wel wat proberen |
|
Naar boven |
|
|
|