Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bompie
Geregistreerd op: 15-7-2005 Berichten: 545 Woonplaats: schelle , belgie
|
|
Naar boven |
|
|
Peter
Geregistreerd op: 22-10-2006 Berichten: 248 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Vr, 30 Nov. 2007, 18:33 Onderwerp: |
|
|
Boffert!
_________________ En de LC8? Die ploegt onverdroten voort..... |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
|
Naar boven |
|
|
Georgie
Geregistreerd op: 15-11-2006 Berichten: 44 Woonplaats: W-Vl
|
Geplaatst: Za, 1 Dec. 2007, 10:38 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | ik had eerder verwacht dat je voor de nieuwe sm ging
daar had je het op je nieuwe display kunnen aflezen hoeveel fuell
je nog hebt |
Ik ben ook wel weg van het nieuwe display, dit is én hedendaags, én design ;
die typische oranje tellerkastjes bevallen me echt niet,
het rijgedrag van de bijhorende motoren dan weer wel
CU
Georgie
_________________ liever koppel dan pk |
|
Naar boven |
|
|
Galibaba
Geregistreerd op: 22-6-2007 Berichten: 30
|
Geplaatst: Za, 1 Dec. 2007, 11:41 Onderwerp: |
|
|
Gefeliciteerd Bompie, mijn ervaring is dat je reserve aanspringt bij ongeveer 120-130 km, echt zuinig issie dus niet te noemen, rijd wel supertje lekkker.
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Za, 1 Dec. 2007, 23:27 Onderwerp: |
|
|
Galibaba schreef: | Gefeliciteerd Bompie, mijn ervaring is dat je reserve aanspringt bij ongeveer 120-130 km, echt zuinig issie dus niet te noemen, rijd wel supertje lekkker. |
die kan straks bij elke pomp stoppen dat word nog wat daar in de bergen bompie extra benzine in je tank tas
|
|
Naar boven |
|
|
bompie
Geregistreerd op: 15-7-2005 Berichten: 545 Woonplaats: schelle , belgie
|
|
Naar boven |
|
|
Georgie
Geregistreerd op: 15-11-2006 Berichten: 44 Woonplaats: W-Vl
|
Geplaatst: Zo, 2 Dec. 2007, 13:06 Onderwerp: |
|
|
bompie schreef: | mr wheely schreef: | Galibaba schreef: | Gefeliciteerd Bompie, ..., rijd wel supertje lekkker. |
die kan straks bij elke pomp stoppen dat word nog wat daar in de bergen bompie extra benzine in je tank tas |
En toch is hij mooi..............ik zie hem graag....de rest neem ik er dan maar bij |
Proficiat en inderdaad hij is mooi en rijdt wellicht ook nog ongelooflijk
CU
Georgie
_________________ liever koppel dan pk |
|
Naar boven |
|
|
peet
Geregistreerd op: 2-12-2007 Berichten: 55 Woonplaats: Zevenbergen
|
Geplaatst: Zo, 2 Dec. 2007, 18:19 Onderwerp: |
|
|
Hoi, ik ben net nieuw op het forum en lees je vraag over de KTM 950 SMR.
Ik heb mijn KTM 950 SMR net uit Duitsland geimporteerd en ben 2 weken geleden 800 km uit Munchen komen rijden. In de sneeuw begonnen en zeker 100 km gladde rijkswegen gehad en heel veel kou.
Veilig thuisgekomen eerst een centimeter pekel eraf gespoten en hij mocht er daarna mooi staan zijn in de garage.
Ik heb tijdens de 800 km het eerste gedeelte verplicht rustig gereden en dan haalde ik er zeker 200 km mee voordat het benzinelampje ging branden. Ik heb de laatste 400 km lekker doorgereden met 140 a 150 km/u (is trouwens goed uit te houden) en dan haalde ik zo'n 150 a 160 km/u voordat het lampje ging branden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Als je getankt hebt, blijft het benzinelampje trouwens wel erg lang nog branden, maar ik las ergens dat het nog zo'n 8 kilometer aan blijft. Vraag me af waar dat goed voor is.
groeten
Peter
|
|
Naar boven |
|
|
bompie
Geregistreerd op: 15-7-2005 Berichten: 545 Woonplaats: schelle , belgie
|
Geplaatst: Zo, 2 Dec. 2007, 18:42 Onderwerp: |
|
|
peet schreef: | Hoi, ik ben net nieuw op het forum en lees je vraag over de KTM 950 SMR.
Ik heb mijn KTM 950 SMR net uit Duitsland geimporteerd en ben 2 weken geleden 800 km uit Munchen komen rijden. In de sneeuw begonnen en zeker 100 km gladde rijkswegen gehad en heel veel kou.
Veilig thuisgekomen eerst een centimeter pekel eraf gespoten en hij mocht er daarna mooi staan zijn in de garage.
Ik heb tijdens de 800 km het eerste gedeelte verplicht rustig gereden en dan haalde ik er zeker 200 km mee voordat het benzinelampje ging branden. Ik heb de laatste 400 km lekker doorgereden met 140 a 150 km/u (is trouwens goed uit te houden) en dan haalde ik zo'n 150 a 160 km/u voordat het lampje ging branden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Als je getankt hebt, blijft het benzinelampje trouwens wel erg lang nog branden, maar ik las ergens dat het nog zo'n 8 kilometer aan blijft. Vraag me af waar dat goed voor is.
groeten
Peter | dank u...de tank is leeg dan rond 200km das nog te doen he !!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
ErwinGTI
Geregistreerd op: 9-5-2007 Berichten: 68
|
Geplaatst: Zo, 2 Dec. 2007, 22:34 Onderwerp: |
|
|
peet schreef: | Hoi, ik ben net nieuw op het forum en lees je vraag over de KTM 950 SMR.
Ik heb mijn KTM 950 SMR net uit Duitsland geimporteerd en ben 2 weken geleden 800 km uit Munchen komen rijden. In de sneeuw begonnen en zeker 100 km gladde rijkswegen gehad en heel veel kou.
Veilig thuisgekomen eerst een centimeter pekel eraf gespoten en hij mocht er daarna mooi staan zijn in de garage.
Ik heb tijdens de 800 km het eerste gedeelte verplicht rustig gereden en dan haalde ik er zeker 200 km mee voordat het benzinelampje ging branden. Ik heb de laatste 400 km lekker doorgereden met 140 a 150 km/u (is trouwens goed uit te houden) en dan haalde ik zo'n 150 a 160 km/u voordat het lampje ging branden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Als je getankt hebt, blijft het benzinelampje trouwens wel erg lang nog branden, maar ik las ergens dat het nog zo'n 8 kilometer aan blijft. Vraag me af waar dat goed voor is.
groeten
Peter |
Je kan die lamp resetten bij de "km-teller" voor de afstand die je hebt gereden sinds de reserve-lampje gebrand is. Maar de aantal km's springt terug naar de 0 km als de lampje langer dan de bepaalde tijd uitbleef.
@Bompie, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Mijn motor springt tussen 120 en 160 km de lampje aan. De verste die ik ooit had gereden was ca 200 km, dan moet ik wel 12,5 liter benzine erin gooien. Dat was constante snelweg rijden met gemiddeld 140 km/u.
De carburateurs zijn niet meer op de fabrieksafstelling, dit ivm andere uitlaatsysteem.
_________________ Yamaha YZF600R Thundercat exit, KTM 950 SM-R exit....Welcome 990 SM-R |
|
Naar boven |
|
|
ErwinGTI
Geregistreerd op: 9-5-2007 Berichten: 68
|
Geplaatst: Zo, 2 Dec. 2007, 22:43 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | ik had eerder verwacht dat je voor de nieuwe sm ging
daar had je het op je nieuwe display kunnen aflezen hoeveel fuell
je nog hebt |
Nope, het heeft geen benzinemeter..... die strepen zijn van de temperatuurmeter... Ja, maat van mij heeft het zoiets op zijn 2007 Superduke.
_________________ Yamaha YZF600R Thundercat exit, KTM 950 SM-R exit....Welcome 990 SM-R |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Ma, 3 Dec. 2007, 1:35 Onderwerp: |
|
|
ErwinGTI schreef: | mr wheely schreef: | ik had eerder verwacht dat je voor de nieuwe sm ging
daar had je het op je nieuwe display kunnen aflezen hoeveel fuell
je nog hebt |
Nope, het heeft geen benzinemeter..... die strepen zijn van de temperatuurmeter... Ja, maat van mij heeft het zoiets op zijn 2007 Superduke. |
dat zijn toch 2 metertjes naast elkaar een themp en een fuell dacht ik maar ik kan er inderdaad niets op vinden op de ktm site
jammer
|
|
Naar boven |
|
|
Galibaba
Geregistreerd op: 22-6-2007 Berichten: 30
|
Geplaatst: Ma, 3 Dec. 2007, 21:49 Onderwerp: |
|
|
Geen fuel-indicator, als je F oranje gaat branden heb je nog een reserve van 30 km, en dan word het duwen
|
|
Naar boven |
|
|
bompie
Geregistreerd op: 15-7-2005 Berichten: 545 Woonplaats: schelle , belgie
|
|
Naar boven |
|
|
|