lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

LC8 Hard Enduro

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Za, 30 Apr. 2005, 20:35    Onderwerp: LC8 Hard Enduro Reageer met quote

Lijkt me wel wat voor DR Bean,

Alhoewel ook weer niet, geen bagagemogelijkheid,
weinig brandstof mee te nemen, en een zo te zien wel errug smal zadeltje.



950Enduro.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  208.89 KB
 Weergegeven:  354 keer

950Enduro.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 30 Apr. 2005, 22:04    Onderwerp: Re: LC8 Hard Enduro Reageer met quote

Daan schreef:
Lijkt me wel wat voor DR Bean,

Alhoewel ook weer niet, geen bagagemogelijkheid,
weinig brandstof mee te nemen, en een zo te zien wel errug smal zadeltje.


nope.. tis precies waarom ik ook niet snel de HP2 zou kopen (effe aangenomen dat ie ook zonder bmw logo verkrijgbaar is smiley ):
- te kleine tank
- geen bagagemoeglijkheid

kortom: Voor de echte hardenduro is ie niet geschikt, maar voor reizen en rally ook weer niet.

Ik vraag me trouwens erg af waarom ktm die 2 schijven voor heeft laten zitten (tis maar een tekening hoor..). Het is al bewezen dat ie met 1 schijf en passende rempomp nagenoeg net zo goed remt, en het scheelt dik 1,5 kg onafgeveerd gewicht!

verder lijkt het veel op een gewone lc8, met wat langere vering en supermotard plastic.

Zouden ze het ding nou een carburateur geven die zich niet verslikt op de knippen??
ps.: ben benieuwd heo dat bij Meoni's bike was... zouden ze daar toch FCR's ingekregen hebben??

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Za, 30 Apr. 2005, 22:11    Onderwerp: Re: LC8 Hard Enduro Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Daan schreef:
Lijkt me wel wat voor DR Bean,

Alhoewel ook weer niet, geen bagagemogelijkheid,
weinig brandstof mee te nemen, en een zo te zien wel errug smal zadeltje.


nope.. tis precies waarom ik ook niet snel de HP2 zou kopen (effe aangenomen dat ie ook zonder bmw logo verkrijgbaar is smiley ):
- te kleine tank
- geen bagagemoeglijkheid

kortom: Voor de echte hardenduro is ie niet geschikt, maar voor reizen en rally ook weer niet.

Ik vraag me trouwens erg af waarom ktm die 2 schijven voor heeft laten zitten (tis maar een tekening hoor..). Het is al bewezen dat ie met 1 schijf en passende rempomp nagenoeg net zo goed remt, en het scheelt dik 1,5 kg onafgeveerd gewicht!

verder lijkt het veel op een gewone lc8, met wat langere vering en supermotard plastic.

Zouden ze het ding nou een carburateur geven die zich niet verslikt op de knippen??
ps.: ben benieuwd heo dat bij Meoni's bike was... zouden ze daar toch FCR's ingekregen hebben??

grts


Tja, dat verslikken komt doordat de schuiven aan die verhipte membramen hangen, rechtstreeks aan de kabel is beter.

Zal wel met het millieu te maken hebben.

Maar... op de lc8 LIGGEN de schuiven toch??

Hoe kunnen ze dan gaan stuiteren?

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Mei. 2005, 1:50    Onderwerp: Re: LC8 Hard Enduro Reageer met quote

Daan schreef:
Lijkt me wel wat voor DR Bean,

Alhoewel ook weer niet, geen bagagemogelijkheid,
weinig brandstof mee te nemen, en een zo te zien wel errug smal zadeltje.


foto is gewoon de 950sm lc8, met cross-veren en wielen,denk LC 4 setje
en tank is toch nog 18 liter hoor ?????? lijkt me wel leuk om mee te spelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif