lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Pro-Oiler op de 950SM

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GS1000SP

BerichtGeplaatst: Ma, 22 Okt. 2007, 22:03    Onderwerp: Pro-Oiler op de 950SM Reageer met quote

Eindelijk wat tijd gehad om e.e.a. te monteren!!!

http://home.quicknet.nl/qn/prive/rj.klijn/950-SM/950-SM-Pro-Oiler.htm

Moet zeggen was een beetje een klus om e.e.a. te plaatsen en monteren maar het eindresultaat is er wel naar!!!

Als ik wat meer km's gereden heb met wat meer gevarieerde

omstandigheden zal ik nog wel weer een updatje doen over het gebruik!!!

De begeleidende text bij de foto's in English...

Photo shoot of the Pro-Oiler Mounted on the KTM 950 SM...

Had some difficulty finding space on the bike but in the end success!!!

Needed to adjust the hole for the Twin Nozzle because this was to far away from the sprocket, drilled hole some 8mm closer to mounting plate (see Photo 01)
After adjusting, the Nozzle sits right in front of the sprocket (see Photo 02....)

Next finding Space to mount the equipment, (see Photo 03....) and that's not easy on this type of bike!!! (have to leave my tools home now hahaha... not to be used anyway's...
Fitting the components to get the most effective mounting in the limited space available (see Photo 04....)!!!

Guiding the Oil line towards the Nozzle (see Photo 05, 06 and 07....) Oil Line fitted in made gutter under the Chain guard (see Photo 06....)(nice and secure).

All connections made, Oil line's and Electrical wiring (see Photo 08....)
PS the pulse wire for the speedometer is the BLACK one in the bundle of 3 (red = Power, brown = Ground,and black = Pulse) coming from the Front Wheel on the left hand side going to the headlight!!!

Fully Hooked up, Loaded and ready to rumble!!! (see Photo 09....)

Mounted the Controller in the Limited sized Dashboard, I can see the Controller good and also operate the Controller with my left hand if and when necessary.(see Photo 010 and 11....)

And finally the view including the nice sticker on the bike!!!

Photo 13 is just another view On the Nozzle.

All in all it took me a whole day to fit and mount the Pro-Oiler to my liking but am very satisfied with the end result of it.

Rob.

I drive a BIKE therefore I am....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely

BerichtGeplaatst: Ma, 22 Okt. 2007, 23:37    Onderwerp: Reageer met quote

das 2x dezelfde post speechless laugh maar wel leuk dat je zo blij bent met je KTM wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
GS1000SP

BerichtGeplaatst: Di, 23 Okt. 2007, 7:36    Onderwerp: Reageer met quote

Niet helemaal 2x dezelfde post, ene keer als antwoord op iemands vraag, en ene keer als info voor 950SM bezitters thumbsup

En ja ik ben nog steeds hylarisch met m'n nieuwe speeltje smug

Rob.

I drive a BIKE therefore I am....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely

BerichtGeplaatst: Di, 23 Okt. 2007, 8:39    Onderwerp: Reageer met quote

thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: