lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Vering verlagen.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
alexopreis



Geregistreerd op: 19-4-2005
Berichten: 154
Woonplaats: Grunn'

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Apr. 2005, 22:42    Onderwerp: Vering verlagen. Reageer met quote

Hier gaat m'n image........

Direct nadat ik met de LC8-S bij de RDW wegreed heb ik thuis de vering er onderweg gesleuteld en naar Rooske in Tynaarlo gebracht om te laten verlagen...... De S was de goedkoopste oranje in Duitsland, dus daarom een S....

Als je normaal rijdt is er niks mis mee met een hoge brommert, maar met vriendin achterop reisenduro-en wil niet altijd met hoge snelheden. En bij lage snelheden is een voetje aan de grond erg fijn soms. Met mijn 1.78 was dat een probleem.

Kostte niet veel, 90 euro voor een achterveer en wat arbeidsloon voor de voorvork. Door nylon busjes in de achterschokbreker en in de voorvork wordt gezorgd dat de vering niet meer volledig kan uitveren. Het is gemakkelijk de xS weer terug te bouwen naar een echte S.
Nu kan ik de motor zelfs vd middenbok halen als ik erop zit; eerst kwam ik niet met de tenen bij de grond.
Blijk ik 'm zover te hebben verlaagd als het 2005-model -> een update before date !

Dawast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Apr. 2005, 23:11    Onderwerp: Reageer met quote

leuk!

Heb je niet oevrwogen om gewoon het spul met iemand te ruilen die een S wil (er zijn namelijk best mensen die een 'gewone' naar een S willen ombouwen, of misschien een 2005 alsnog naar de echte S hoogte willen ombouwen (nu de hoge S niet meer geleverd wordt)??

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif