Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
african
Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
|
Naar boven |
|
|
f@zertje
Geregistreerd op: 19-7-2006 Berichten: 341 Woonplaats: Oirschot
|
Geplaatst: Vr, 18 Mei. 2007, 17:43 Onderwerp: |
|
|
Heb het verhaal eens gelezen.
ik rijd ongeveer met de zelfde setting, alleen zei laten hem zakken op de voorvorkveren ( 1 turn tov 5 turns).
Ik heb de vork 2 ringen doorlaten steken.
Het is nu
Voor:
2 ringen door steken
5 turns vanaf dicht counterclockwise = standard
Rebound 14
Compres 12
Voorband 2.3 koud
Achter:
1 omwenteling strakker= schroefdraad lengte is 25 mm (ktm geeft 17 mm op ?? dat is het iig nooit geweest)
Ingaande highspeed 1,5 = 2 standard
Ingaande lowspeed 12 = 15 standard
Rebound 12 = 15 standard
Achterband 2.5 bar koud
Hiermee stuurt hij bij erg neutral, en kan ik bijna haaks de hoek om.
oja: 92 kilo schoon op de schaal allemaal spieren _________________ GS 1200LC rally 2018 |
|
Naar boven |
|
|
michael
Geregistreerd op: 2-2-2007 Berichten: 50
|
Geplaatst: Ma, 21 Mei. 2007, 19:39 Onderwerp: |
|
|
Ik heb vanaf vandaag alles zo gezet als in het boekje staat voor sportief rijden. Dit stuurt een stuk strakker.
Van dat hele verhaal waar de link naar toe gaat snap ik echt helemaal niets.
En wat bedoel je moet: ringen door steken?
Banden spanning heb ik zoals in het boekje staat zowel voor als achter op 2.4
Gr Michael |
|
Naar boven |
|
|
f@zertje
Geregistreerd op: 19-7-2006 Berichten: 341 Woonplaats: Oirschot
|
Geplaatst: Ma, 21 Mei. 2007, 21:12 Onderwerp: |
|
|
Als je de voorpoten door de bovenste kroonplaat door laat steken, krijg je ringen te zien. _________________ GS 1200LC rally 2018 |
|
Naar boven |
|
|
|